Met Taxi Winkel Schiphol wordt u naar Schiphol gebracht in één van onze luxueuze auto’s. Zodra u uit het vliegtuig bent gestapt neemt u contact op met ons, zodat wij zo snel mogelijk één van onze taxichauffeurs naar u kunnen sturen om u op te halen. Zodra u uw koffer(s) heeft opgehaald dan gaat u naar de centrale uitgang. Als u daarna eenmaal bent overgestoken dan zult u de taxichauffeur zien staan bij de grote tv.
U wordt door ons naar Schiphol gebracht in één van onze personenauto's, stationwagens of een taxibussen. In de personenauto's kunnen vier passagiers en twee koffers, in de stationwagens kunnen vier passagiers en vier koffers en in de taxibussen kunnen maximaal acht passagiers en vier koffers. Al onze wagens zijn: nieuw, schoon en rookvrij. U dient na de landing direct uw telefoon aan te zetten, u wordt dan door de chauffeur gebeld. De chauffeur laat u dan weten waar hij op u wacht. Meestal is dit bij het grote PANASONIC-scherm buiten de aankomsthal, hier bevindt zich de parkeergarage ingericht door Schipholgroep voor de gereserveerde taxi’s. Ook kunt u zelf een locatie bespreken, zoals bijvoorbeeld de meetingpoint of zelfs bij de gate, direct na de douane. De chauffeur wacht u dan op met een bordje met uw naam. (Let op, hieraan zijn wel extra kosten verbonden namelijk €15,- bovenop de actieprijs). Ook dan neemt de chauffeur telefonisch contact met u op, zet dus altijd uw telefoon na de landing aan.
Wij houden via internet uw vlucht in de gaten en weten dus ruim tevoren of er sprake is van vertraging of annulering. U hoeft dat niet apart aan ons door te geven. Dus ook bij een vertraagde vlucht staan wij op tijd op u te wachten op de luchthaven.
Bij Taxi Winkel Schiphol geven we veel om de veiligheid van onze passagiers. Daarom hebben we speciaal voor de kinderen de optie om te kunnen zitten in een kinderzitje. Door kinderzitjes te gebruiken kunnen we ervoor zorgen dat de kinderen zo veilig mogelijk kunnen reizen.
U kunt bij ons uiteraard contant betalen, maar u kunt u bij ons ook betalen met een pinpas en een creditcard. Zo komt u niet voor verassingen te staan.
U heeft de mogelijkheid bij ons om een tussenstop te maken vanaf waar we u ophalen tot aan Luchthaven Schiphol. Dit kan bijvoorbeeld zijn, omdat er één of meerdere passagiers moeten worden opgehaald of omdat er nog bagage moet worden opgehaald. Indien dit een tussenstop is in dezelfde stad dan komt er €10,- extra in rekening. Als het gaat om een tussenstop buiten de stad waarin u bent opgehaald dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen over de kosten.
  • U dient klaar te staan op de afgesproken tijd.
  • U dient rechtstreeks van de ophaalpunt naar de eindbestemming te worden vervoerd, anders kost dit €10,- per tussenstop in dezelfde stad.
  • Taxi Winkel Schiphol kan niet aansprakelijk worden gesteld als u uw vlucht mist door: files, autopech of extreme weersomstandigheden.
  • Als u ervoor kiest om te betalen met een pinpas dan betaalt u €2,50 extra transactiekosten. Indien u ervoor kiest om te betalen met een creditcard dan komt er €4,50 extra transactiekosten bij.
  • Taxi Winkel Schiphol houdt zich gebonden aan alle wettelijke bepalingen om uw persoonsgegevens te beschermen.
  • Annuleren kan alleen binnen 24 uur voor aanvang van de ritopdracht of binnen 2 uur nadat de ritopdracht bij ons is binnen gekomen.